Jeg har fundet en hun kat med tre killinger (ca. 4 uger gamle) i mit køkken her idag, hvor de spiste min kats mad. De rendte væk da de så mig, så jeg går udfra at killingerne ikke er vant til mennesker. Hvis der er nogen der kender til dem, vil jeg gerne vide det, da jeg fodrer dem udenfor (udelukkende for killingernes skyld). Den løsning er desværre ikke en langtidsløsning, især ikke når det bliver efterår og vinter.
Mor katten er en forholdsvis lille kat med hvid pels og sorte markeringer. Hun har en lyserød næse og gule/grønne øjne. To af killingerne er også hvide med sorte aftegninger og den sidste killing er hvid med grå pletter i panden.
Hvis du kender disse katte kan du kontakte mig på mobilnr. 51282221. Jeg bor i nr. 41, men jeg har ikke sat fastnet telefonen til, så det er ikke muligt at ringe til mig via kollegiets interne telefonsystem.
Venligst Siw, nr. 41
Hi, I've found a female cat with three kittens (about four weeks old) in my kitchen today, eating my cats food. They all ran away when they saw me so I suspect that the kittens have been born in the wild. I'd like to know if anyone knows anything about these cats as I until further notice will feed them outside. But unfortunately that isn't a long term solution.
The mother is a rather small mostly white cat with black markings, a pink nose and yellow or green eyes. Two of the kittens are also white with black markings and the other is white with grey markings in the forehead.
If you know anything about these cats my cellphone number is: 51282221. I'm living in number 41 but my phone isn't connected so you can't reach me that way.
Sincerely Siw, n. 41
Edited 5 time(s). Last edit at 08/06/2010 11:20AM by SMS.